piątek, 24 czerwca 2011

Delikatnie :)

Hej dziewczyny :)
Dzisiaj mam dla Was delikatny makijaż na dzień. Akurat wczoraj jechałam do mojej mamy na obiadek i postanowiłam taki oto makijaz sobie zrobić :) Niestety mam jakiś problem z okiem więc od dzisiaj przez kilka dni nie będę mogła się malować :( tragedia... oko całe spuchnięte i czerwone... chyba muszę wybrać się do lekarza...

A oto i makijaż:



a kosmetyki jakich użyłam to:
twarz: korektor bell, puder transparentny kobo, róż z paletki sephora
oczy: baza catrice, cienie z paletek sleek acid i bad girl, liner z paletki sephora, tusz kobo
usta: pomadka z paletki sephora, błyszczyk kobo

Pozdrawiam,
Ola :)

3 komentarze:

  1. Piękna kreska eyelinerem! Jak ja bym chciała umieć zrobić taką... zawsze jakaś krzywa mi wychodzi :/ Czy mogłabyś napisać coś więcej o bazie Catrice? Właśnie jestem na etapie poszukiwania odpowiedniej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne! zrobię to w następnym poście! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałas otagowana:)
    http://ssylvkaa-makijaz.blogspot.com/2011/06/jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki-tag.html

    OdpowiedzUsuń