środa, 29 czerwca 2011

Jak mieszkają Twoje kosmetyki? TAG

Zasady:
Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki,
a może nawet lodówki.
Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką.

Zostałam otagowana przez:
ssylvkaa

Taga przekazuję:
Miluie
Farizah
Beauty Wizaz
Ewelina
Agnieszka
Mad
Candy Killerr
Pilar1899
Maus
Joanna

A oto jak mieszkają moje kosmetyki:

Kolorówka mieszka sobie w szufladzie w pokoju bo tam się najczęsciej maluję :)


Lakiery mieszkają sobie w kuferku :) dopiero zaczynam zbieranie lakierów dlatego nie jest ich za dużo :) ale wszystko przede mna :P


A to miejsce na kosmetyki do pielęgnacji :) Szampony, kremy, balsamy, odżywki, perfumy i takie tam różne :) Perfumy niestety tylko takie już mi zostaly muszę wybrać się na zakupy :) A poza tym część też mam w drugim domu ponieważ całkiem niedawno przeprowadziłam się do mieszkania po mojej babci :)


I tak mieszkają moje kosmetyki :) A jak mieszkają Wasze?

Pozdrawiam, Ola

2 komentarze:

  1. Kochana Olu! Bardzo dziękuję ci za otagowanie mnie, i obiecuję, że niedługo pojawi się odpowiedź na moim blogu :) caluje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń