piątek, 3 lutego 2012

Mój makijaż karnawałowy :)

Hej dziewczyny,
dzisiaj mam dla Was makjiaż karnawałowy :) Miał byc makijaż walentynkowy ale to może następnym razem :)
Chciałam się Was zapytac jakie używacie szampony do włosów? Ja ciągle szukam swojego... Moje włosy są cienkie ale gęste, z tendencją do przetłuszczania się. Kiedyś farbowałam się na blond i miałam bardzo wysuszone i zniszczone włosy. W końcu postanowiłam zmianic kolor i obciąc włosy żeby poprawic ich kondycję :) Dzisiaj są całkiem niezłe ale brakuje mi moich długich włosów :) Wiem, że te krótkie włosy które mam dużo łatwiej się układa ale... Może niedługo zapuszczę :) A Wy jakie macie przejścia z włosami?

Pozdrawiam, Ola

Do makijażu użyłam:
Podkład KOBO Ideal Cover
Baza pod cienie Catrice
Cienie: cień z paletki z H&M, cienie Sleek z paletki Bad Girl
Tusz do rzęs KOBO Spectacular Volume
Eye Liner z paletki Sephora
Sztuczne rzęsy kępki Inglot
Róż z paletki Sephora
Błyszczyk Vipera Hello Girl nr 58




3 komentarze:

  1. bardzo ładny makijaż :) a jeśli chodzi o szampon to polecam z firmy Joanna z apteczki babuni kosmetyk niedrogi ogólnodostępny i w dodatku naturalny więc bardzo dobrze działa na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny makijaż :) reszta też mi się podoba!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż! Pięknie podkreśla Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń